Virtuvei

Virtuvei

Panasonic ir toliau išlieka produktų inovacijos lydere, demonstruodama savo naująjį smulkios virtuvės buitinės technikos asortimentą. Panasonic intuityviai kuria inovacijas, kuriose dera išskirtinis stilius, tikslumas ir naujausios technologinės ypatybės. Kompanija glaudžiai bendradarbiauja su pasaulio ekspertais – virtuvės šefais, nuomonės formuotojais ir ateities tendencijų specialistais. „The Future Laboratory“ (liet. „Ateities laboratorija“) – Panasonic užtikrino, kad kompanijos produktai būtų kuriami aiškiai žvelgiant į maisto ateitį, vakarienes ir gyvenimo būdą. Panasonic kreipia dėmesį ne tik į savo produktų kokybę, bet ir į tai, kaip jie gali pagerinti sveikatą ir gerą savijautą vadovaujantis japonų įkvėpta „Experience Fresh“ (liet. „Pajusk šviežumą“) filosofija; kompanijos asortimentas buvo sukurtas tam, kad būtų patenkinti pasitvirtinę augantys vartotojų lūkesčiai, pavyzdžiui, optimalios sveikatos poreikis, gyvenimo būdas, grįstas organizmo valymu ir retoksikacija (angl. „detox-retox“), ir nuotaiką pakeliantis maistas. „Vis daugiau vartotojų rūpi jų valgomo maisto kokybė. Jie nori valgyti vietinį maistą ir, svarbiausia, jie nori valgyti šviežią maistą. Tai – bendro augančio susidomėjimo gera savijauta ir sveikatos optimizacija dalis. Žmonės nori būti kuo geresnės savijautos, o technologijos, kaip, pavyzdžiui, tam tikri nešiojami prietaisai ar išmanūs šaldytuvai, jiems padeda tai daryti. Tokios technologijos padeda žmonėms siekti savo tikslų“, teigia Daniela Walker, „The Future Laboratory“ įžvalgų redaktorė.
Kainos nurodytos su PVM. Kainos ir akcijos el. parduotuvėje gali skirtis nuo „Mikrodelta“ parduotuvėje taikomų akcijų ir kainų.