+370 37 209452 I - V 10:00 - 15:00
Šios Elektronin?s prekybos taisykl?s (toliau – Taisykl?s) yra privaloma ir neatsiejama pirkimo - pardavimo sutarties, sudaromos tarp elektronin?s parduotuv?s mikrodelta.lt (toliau – „MIKRODELTA”) ir Kliento dalis, supažindinan?ios su elektronin?s parduotuv?s preki? pirkimo - pardavimo s?lygomis bei nustatan?ios „MIKRODELTA” ir Kliento teises bei ?sipareigojimus, susijusius su preki? pirkimu - pardavimu elektronin?je parduotuv?je.
I. Bendrosios nuostatos
1.1. Naudotis elektronin?s parduotuv?s paslaugomis turi teis?:
1.1.1. veiksn?s fiziniai asmenys;
1.1.2. nepilname?iai nuo penkiolikos iki aštuoniolikos met? amžiaus tik tur?dami t?v?, ?t?vi? arba r?pintoj? sutikim?, išskyrus tuos atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija;
1.1.3. juridiniai asmenys;
1.1.4. vis? aukš?iau nurodyt? asmen? ?galioti atstovai.
1.2. Naudotis elektronin?s parduotuv?s paslaugomis gali ir užsiregistrav?, ir neužsiregistrav? Klientai.
1.3. Kliento pateikti asmens duomenys (vardas, pavard?, adresas, telefonas, el. pašto adresas) registruojantis elektronin?je parduotuv?je saugomi ir tvarkomi vadovaujantis 2003 m. sausio 21 d. Lietuvos Respublikos Asmens duomen? teisin?s apsaugos ?statymu Nr. IX-1296 bei ši? Taisykli? 1 Priede aprašyta „Privatumo politika“.
1.4. Elektronin?s parduotuv?s preki? kataloge nurodytos Preki? kainos, galioja tik perkant šias prekes elektronin?je parduotuv?je. Preki? kainos elektronin?je parduotuv?je yra nurodytos ?skai?ius PVM. Pristatymo kainos ne?skai?iuotos ir nurodomos atskirai formuojant užsakym?. Pristatymo kaina Jums yra aiškiai nurodoma iki užsakymo patvirtinimo bei išskiriama pa?iame užsakymo patvirtinime.
1.5. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp „MIKRODELTA” ir kliento laikoma sudaryta nuo to momento, kai Klientas elektronin?je parduotuv?je, suformav?s preki? krepšel?, nurod?s pristatymo adres?, pasirink?s apmok?jimo b?d? paspaudžia mygtuk? „Patvirtinti užsakym?“. Sutartis, elektroniniu b?du sudaryta tarp „MIKRODELTA” ir Kliento yra saugoma elektronin?je parduotuv?je.
1.6. „MIKRODELTA“ apie pirkimo – pardavimo sutarties sudarym? informuoja Klient? išsi?sdama pranešim? kliento nurodytu el. pašto adresu.
II. Kliento TEIS?S IR PAREIGOS
2.1. Klientas gali pasirinkti ir užsisakyti bet kuri? prek? iš elektronin?s parduotuv?s kataloguose pateikiam? preki?.
2.2. Klientas, naudodamasis „MIKRODELTA“ elektronin?s parduotuv?s paslaugomis, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo sutarties taisykl?mis ir privalo j? laikytis.
2.3. Klientas elektronin?s parduotuv?s registracijos formoje ar preki? užsakymo formoje privalo pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jeigu bus pasikeit? Kliento asmens duomenys ir apie tai nebus informuota „MIKRODELTA“, vis? d?l to kylan?i? nuostoli? rizik? perleista Klientui.
2.4. Klientas atsako už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve.
2.5. Klientui draudžiama naudotis elektronin?s parduotuv?s teikiamomis paslaugomis užsiregistravus keliais vardais.
2.6. Kad priimti užsakytas prekes Klientas privalo b?ti nurodytoje vietoje ir nurodytu laiku.
2.7. Klientas ?sipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo registracijos bei prisijungimo duomen?. Jeigu Klientas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant el.paštu informuoti „MIKRODELTA”, kuri neatsako už tre?i?j? asmen? veiksmus pasinaudojus Kliento prisijungimo duomenimis iki informavimo momento. Tokiu atveju „MIKRODELTA” turi teis? laikyti, kad veiksmus elektronin?je parduotuv?je atliko Klientas.
2.8. „MIKRODELTA” neatsako už tre?i?j? asmen? veiksmus, atliktus pasinaudojus Kliento bankininkyst?s sistema ir sudarytas pirkimo – pardavimo sutartis pasinaudojant elektronin?s parduotuv?s paslaugomis.
2.9. Kad pasi?lyti Klientui visavertes paslaugas „MIKRODELTA“ svetain?je, klientas leidžia ?rašyti savo kompiuteryje (?renginyje) informacij? (slapukus, angl. "cookies"). ?rašyta informacija bus naudojama atpažindami Klient?, kaip ankstesn? svetain?s naudotoj?, renkant svetain?s lankomumo statistik?. Klientas bet kada galite perži?r?ti, koki? informacija (slapukai) ?rašomi, ir gali ištrinti dal? ar visus ?rašytus slapukus. Taip pat klientas turite teis? nesutikti, kad b?t? ?rašoma ir naudojama informacija (slapukai) jo kompiuteryje (?renginyje), ta?iau tokiu atveju kai kurios svetain?s funkcijos Klientui gali b?ti neprieinamos. Savo duot? sutikim? bet kada gal?s atšaukti ir pakeisti savo interneto naršykl?s nustatymus.
III. „MIKRODELTA” teis?s ir pareigos
3.1. Jeigu registracijos metu ar v?liau pateikiami melagingi, netiksl?s, klaidinantys ar ne visi prašomi pateikti duomenys, arba Klientas nesilaiko kit? ?sipareigojim?, numatyt? šiose Taisykl?se, „MIKRODELTA” turi teis? nedelsiant panaikinti registracij? ir ištrinti Kliento duomenis arba apriboti Kliento teis? naudotis elektronin?s parduotuv?s teikiamomis paslaugomis. Už Kliento pateikt? neteising? duomen? sukeltus padarinius atsakot tik pats Klientas.
3.2. „MIKRODELTA” pasilieka teis?, be išankstinio persp?jimo, sustabdyti arba nutraukti Kliento registracij? ir naudojimosi elektronin?s parduotuv?s paslaugomis, jei yra pagrindo manyti, kad Klientas užsiima neleistina veikla ar kitaip bando pakenkti elektronin?s parduotuv?s darbui arba stabiliam veikimui.
3.3. „MIKRODELTA” ?sipareigoja sudaryti visas s?lygas Klientui naudotis elektronin?s parduotuv?s teikiamomis paslaugomis.
3.4. Susidarius nenumatytoms aplinkyb?ms, negal?dama Klientui pristatyti jo užsakytos prek?s „MIKRODELTA” ?sipareigoja Klientui pasi?lyti analogišk? prek?. Klientui atsisakius priimti prek?s analog?, sumok?tus pinigus gr?žinsime per 72 valandas, jeigu buvo padarytas išankstin? apmok?jim?.
IV. Atsiskaitymas už prekes
4.1. Už prekes Klientas gali atsiskaityti:
4.1.1. išankstiniu banko pavedimu. Pasirink? š? mok?jimo b?d? – pinigai pervedami ? UAB „MIKRODELTA“ s?skait?.
Rekvizitai:
Gav?jas: UAB „MIKRODELTA“
Gav?jo s?skaitos numeris: LT157044060003204514
Bankas: AB SEB bankas
?mon?s kodas: 133278392
Mok?jimo paskirtis: nurodykite užsakymo numer?
4.1.2 grynaisiais pinigais, atvykus ? „MIKRODELTA“ parduotuv?, adresu K?stu?io 71, Kaune;
4.1.3 kreditin?mis Visa ir Mastercard kortel?mis atvykus ? „MIKRODELTA“ parduotuv?, adresu K?stu?io 71, Kaune;
4.1.4. grynaisiais pinigais prek? prista?iusiam kurjeriui. Kurjeri? tarnybos didžiausia surenkama gryn?j? pinig? suma yra 1000 €. Likusi? dal? reiks pervesti bankiniu pavedimu. Kurjeriui gryn?j? pinig? suma reikia tur?ti tiksli? sum? - be gr?žos; (paslauga laikinai neteikiama)
4.1.5. sudarant lizingo sutart?, naudojantis lizingo elektronin?mis sistemomis:
- UAB „SB lizingas"
- UAB „Mokilizingas”
V. Preki? pristatymas
5.1. Jei užsakytos prek?s yra Lietuvoje esan?iame sand?lyje, „MIKRODELTA” ?sipareigoja po užsakymo patvirtinimo el.paštu ir Kliento apmok?jimo už prekes (išskyrus apmokant pagal ši? Taisykli? 20.2, 20.3 punktus) pristatyti Klientui prekes per 3 (tris) darbo dienas (skai?iuojant nuo patvirtinimo iš banko gavimo) kliento užsakyme nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje;
5.2. Jei užsakytos prek?s yra užsienyje esan?iame sand?lyje, „MIKRODELTA” ?sipareigoja pristatyti po apmok?jimo Kliento užsakytas prekes per individualiai suderint? ir užsakymo patvirtinime nurodyt? termin?;
5.3. Prekes pristatys „MIKRODELTA” ?galiotas atstovas. Klientui pasirašius siuntos važtaraštyje yra laikoma, kad siunta yra pristatyta (perduota) tinkamai.
5.4. Prek?s pristatymo metu, kartu su „MIKRODELTA“ ?galiotu prekes perduodan?iu atstovu, Klientas privalo patikrinti prekes siuntos b?kl?, preki? kiek?, asortiment? ir kokyb?. Pasteb?j? siuntos pažeidim?, Klientas privalo tai atžym?ti siuntos važtaraštyje, bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo akt?. Klientui pasirašius siuntos važtaraštyje be pastab?, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga, prek?s yra jam perduotos tinkamos b?kl?s, preki? kiekio, asortimento, kokyb?s ir preki? komplektacijos neatitikim? n?ra. Prekes priiman?iam asmeniui neatlikus ši? veiksm?, „MIKRODELTA“ yra atleidžiama nuo bet kokios atsakomyb?s prieš Klient? d?l preki? pažeidim?, jei toki? pažeidim? atsiradimo pagrindas n?ra gamyklinis brokas, bei d?l preki? komplektacijos neatitikim?, kuriuos galima pasteb?ti prekes apži?rint j? pri?mimo - perdavimo metu.
5.5. Jei „MIKRODELTA” nurodyt? preki? pristatymo dien? prek?s Klientui nepristatomos, Klientas nedelsdamas privalo apie tai informuoja „MIKRODELTA”. Neatlik?s šios pareigos, Klientas neturi teis?s reikšti „MIKRODELTA” atitinkam? pretenzij?, kaip ir neturi teis?s reikalauti galim? su preki? nepristatymu ar pav?luotu pristatymu susijusi? Kliento nuostoli? atlyginimo.
5.6. Klientui neatvykus „MIKRODELTA” nurodytu laiku atsiimti prek?s iš parduotuv?s, ji bus saugoma ne ilgiau kaip 2 dienas, o d?l jos naujo atsi?mimo laiko privaloma iš anksto suderinti su „MIKRODELTA” administracija. Jeigu Klientas pav?luojate atsiimti prek? ilgiau kaip 30 dien?, „MIKRODELTA” el. paštu atsiun?ia Klientui ?sp?jim? apie ketinim? per artimiausias 7 dienas nutraukti pirkimo-pardavimo sutart?. Klientui nesureagavus ? ?sp?jim?, „MIKRODELTA” nutraukia pirkimo-pardavimo sutart?, išskai?iuoja iš Kliento sumok?t? už prek? pinig? jos saugojimo išlaidas, kurios negali viršyti 15 €, ir likusi? pinig? sum? gr?žina Klientui ? jo nurodyt? banko s?skait?.
5.7. Pristatymo išlaidos elektronin?je parduotuv?je nurodyt? kain? n?ra ?skai?iuotos, jos yra nurodomos kaip numatyta Taisykli? 4 punkte.
VI. Preki? garantijos
6.1. Visoms prek?ms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Garantinis laikotarpis yra nurodomas Klientui išduodamame garantiniame talone arba jam prilygstamame kitame dokumente.
6.2. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu ir jei gedimas atsirado d?l gamintojo kalt?s, remontas atliekamas nemokamai.
6.3. Sugedus prekei, d?l garantinio remonto atlikimo Klientas galite kreiptis ? „MIKRODELTA“ arba garantiniame talone nurodytais prek?s garantinio remonto aptarnavimo serviso (-?) adresais.
6.4. Pristatant prekes garantiniam remontui, b?tina tur?ti pirkim? ?rodant? dokument?
(pirkimo ?ekis, s?skaita fakt?ra, lizingo sutart?) ir prek?s garantin? talon?.
VII. Preki? gr?žinimas
7.1. Preki? gr?žinimas vyksta vadovaujantis Civilinio kodekso normomis.
7.2. Jei prek?s gr?žinimo priežastis yra netinkama kokyb? ir tai nustat? autorizuotas serviso centras, URMO.LT ?sipareigoja savo l?šomis pakeisti netinkamos kokyb?s prek? tinkamos kokyb?s preke, Klientui neprieštaraujant, j? pakeisti analogiška preke, arba gr?žinti už prek? sumok?tus pinigus.
7.3. Gr?žinama prek? privalo b?ti pilnai sukomplektuota, nenaudota ir nesugadinta, nepraradusi prekin?s išvaizdos (nepažeistos etiket?s, nenupl?štos apsaugin?s pl?vel?s ir kt.), originalioje tvarkingoje pakuot?je, pakuot? tur?t? b?ti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir ?pakuota. Jeigu prek? ir pakuot? netenkina anks?iau išvardint? s?lyg?, ji n?ra priimama gr?žinimui.
7.4. Nepra?jus 14 (keturiolikai) dien? nuo prek?s pristatymo, Klientas turite teis? atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai ? el. pašt? info@mikrodelta.lt. ir nedelsdamas, bet ne v?liau kaip per 14 (keturiolika) dien? išsi?sti prek? Pardav?jui.
7.5. Klientas neturite teis?s atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, jeigu:
7.5.1. perkami garso ir vaizdo k?riniai ir fonogramos bet kokiose laikmenose, kompiuterin?s programos, ir Klientas pažeid? pakuot?s apsaugas (atpl?š? ar atidar? pakuot?);
7.5.2. prek?s, kurios buvo gaminamos ar užsakytos pagal Kliento individual? užsakym?;
7.5.3. Klientas prek? sugadino ar iš esm?s pasikeit? prek?s išvaizd? (pakuot?s išvaizdos pakeitimai, kurie buvo b?tini norint apži?r?ti gaut? prek?, nevertinami kaip esminiai prek?s išvaizdos pakeitimai);
7.5.4. kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos ?statymus.
7.6. Prek?s gr?žinamos adresu: UAB "MIKRODELTA", K?stu?io 71, LT-44300 Kaunas
7.7. Pinigai už gr?žinamas prekes Pirk?jui pervedami bankiniu pavedimu ne v?liau kaip per 14 dien?.
VIII. Baigiamosios nuostatos
8.1. „MIKRODELTA” pasilieka teis? sustabdyti, savo nuoži?ra pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisykl?mis susijusius dokumentus, apie tai informuodamas Klient? elektronin?je parduotuv?je. Taisykli? papildymai ar pakeitimai ?sigalioja nuo j? paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami elektronin?s parduotuv?s sistemoje.
8.2. Jeigu Klientas nesutinka su nauja Taisykli? redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, jis turite teis? j? atsisakyti, su s?lyga, kad Klientas tada prarandat teis? naudotis elektronin?s parduotuv?s paslaugomis.
8.3. Jei po Taisykli? pakeitimo Klientas ir toliau naudojasi elektronin?s parduotuv?s teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Klientas sutinka su nauja Taisykli? redakcija, daliniais pakeitimais ar papildymais.
8.4. Visi nesutarimai d?l ši? Taisykli? vykdymo sprendžiami deryb? keliu. Nepavykus susitarti per 30 (Trisdešimt) dien?, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos ?statym? nustatyta tvarka.
8.5. Vartojimo gin?us neteismine tvarka sprendžia Valstybin? vartotoj? teisi? apsaugos tarnyba, buvein?s adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt. Prašymus ar skundus pirk?jas gali pateikti elektroninio vartotoj? gin?? sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
8.6. Šioms taisykl?ms taikoma Lietuvos Respublikos teis?.