Panasonic ir toliau išlieka produkt? inovacijos lydere, demonstruodama savo nauj?j? smulkios virtuv?s buitin?s technikos asortiment?.
Panasonic intuityviai kuria inovacijas, kuriose dera išskirtinis stilius, tikslumas ir naujausios technologin?s ypatyb?s. Kompanija glaudžiai bendradarbiauja su pasaulio ekspertais – virtuv?s šefais, nuomon?s formuotojais ir ateities tendencij? specialistais. „The Future Laboratory“ (liet. „Ateities laboratorija“) – Panasonic užtikrino, kad kompanijos produktai b?t? kuriami aiškiai žvelgiant ? maisto ateit?, vakarienes ir gyvenimo b?d?.
Panasonic kreipia d?mes? ne tik ? savo produkt? kokyb?, bet ir ? tai, kaip jie gali pagerinti sveikat? ir ger? savijaut? vadovaujantis japon? ?kv?pta „Experience Fresh“ (liet. „Pajusk šviežum?“) filosofija; kompanijos asortimentas buvo sukurtas tam, kad b?t? patenkinti pasitvirtin? augantys vartotoj? l?kes?iai, pavyzdžiui, optimalios sveikatos poreikis, gyvenimo b?das, gr?stas organizmo valymu ir retoksikacija (angl. „detox-retox“), ir nuotaik? pakeliantis maistas.
„Vis daugiau vartotoj? r?pi j? valgomo maisto kokyb?. Jie nori valgyti vietin? maist? ir, svarbiausia, jie nori valgyti švieži? maist?. Tai – bendro augan?io susidom?jimo gera savijauta ir sveikatos optimizacija dalis. Žmon?s nori b?ti kuo geresn?s savijautos, o technologijos, kaip, pavyzdžiui, tam tikri nešiojami prietaisai ar išman?s šaldytuvai, jiems padeda tai daryti. Tokios technologijos padeda žmon?ms siekti savo tiksl?“, teigia Daniela Walker, „The Future Laboratory“ ?žvalg? redaktor?.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai, skirti svetainės funkcionalumui gerinti. Plačiau apie tai galite rasti mūsų privatumo politikoje. Kainos nurodytos su PVM. Kainos ir akcijos el. parduotuvėje gali skirtis nuo „Mikrodelta“ parduotuvėje taikomų akcijų ir kainų.
Prekių likutis sandėlyje ir internetinėje parduotuvėje išimtinais atvejais gali nesutapti. Prekės atspalvis gali skirtis nuo matomo nuotraukoje. Prekės aprašymas yra bendro pobūdžio, jame nebūtinai yra paminėtos visos prekės savybės.